bilant la 1 iunie

primele 5 luni ale anului 2011 au trecut ca un fulger… parca mai ieri era prima zi a anului…

1.am reusit sa cumpar garsoniera, sa o amenajez si sa ne mutam biroul acolo…Dupa 3 ani de functionare acasa, in sufragerie, E-shopul are propriul birou. A fost un obiectiv important pentru noi si  sunt tare mandra ca l-am realizat.

2 am reusit sa-l aducem pe Er la Bucuresti, in sanul familiei, sa se obisnuiasca cu noi, si mai mult decat atat, sa ne doreasca.

3. am facut niste achizitii in mobilier, facandu-i fiecarui copil propria camera; Cel mare s-a mutat in sufragerie ( am cumparat o canapea si un sifonier pe placul lui), iar cel mic a ramas in camera celui mare. Fiecare copil are acum propriul univers in care sa se simta bine si sa-si traiasca frumosii ani ai copilariei, nestingherit  de nimeni.

4. Am dat comanda de masina noua si neagra. Kia Sportage- care va veni in iulie. Abia o asteptam.

Acest articol a fost publicat în familia. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu